21.2.2012

Gold Finger with Clay

If I have to give you some advice, please do not do this at home, balcony, bathroom, garrage or near to the place where you spend your time. I did it at the balocony, even almost every window was open, the smell of spraypaint was horrible. It tasted in the mouth long time after doing this, yak. 
But anyway, this have nothing to do with jewelry, this is nothing near to the jewelry, except color. 
This is gold paint in tablenumbers and programs and clayhearts. And maybe on the balconycarpet and furniture..
Yes, colors supposed to be white, brown, gold and little bit of fuchsia.
Normally winter colors are more icy and silver, I like those, but they are so "not unique" that I decided to go with little different way, with gold ,) Now you can call me Merry-merry, and yes I know, Christmas was almost two months ago. I don't care.. Now I have what I wanted ,)
I know that I promised to you that I will keep this blog only with inspirational jewelry. But forgive me. I'll show you also little bit of somehting for my lovely Maid of Honor. Maybe she will see this, or not, or whatever.. There is only few days left and I have lots of ideas but no time..
And that clay..  <3
*
Yksi neuvo, asia mitä en suosittele tehtäväksi kotona, parvekkeella, kylpyhuoneessa, autotallissa tai lähelläkään tilaa, jossa vietät aikaa. Itse tein tämän parvekkeella, vaikka lähes jokainen parvekelasi oli auki, spraymaalin haju oli kamala. Se maistui suussa pitkään, yök.
Joka tapauksessa, tällä ei ole mitään tekemistä korujen kanssa, paitsi kultainen väri.
Kaikki tämä kulta vain paikkanumeroihin, kirjojen kansiin sekä savisydämiin. Ehkä vähän myös parvekekalusteisiin sekä mattoon..
Ja väreinä pitäisi olla valkoista, ruskeaa, kultaa ja ripaus fuksiaa.
Normaalisti talven värit ovat enemmän hopeisia, jäisiä. Pidän niistä, mutta mieleeni ne ovat vähän tavanomaisia, sen vuoksi päätin mennä vähän rohkeampaan suuntaan, kullalla ,) 
 Nyt voit kutsua minua Joulutontuksi, tiedän kyllä, että joulu oli jo lähes kaksi kuukautta sitten. Mutta mitä sitten.. nyt on ainakin sellaiset, jollaisia olinkin toivonut.
Tiedän, että olin luvannut pitää tämän blogin korupainotteisena, pahoittelen ettei tällä kertaa näin ole.
Paljastankin tässä vähän jotain pientä, mitä on ihanalle Kaasolleni mm. tulossa. Ehkä hän näkee tämän, ehkä ei, tai ihan sama..Vielä on juttuja "kätköissä".  Enää on vain muutama hassu päivä jäljellä ja pää pursuaa lukuisia ihania ideoita, mutta aikaa ei ole yhtään..
Ja se savi..  <3

3+1 to go ,)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Save some words, ideas or suggestions. Or just say hi, I'll appreciate all of them! ,)

Tallenna sanoja, ideoita tai ehdotuksia. Tai käy vain moikkaamassa, arvostan niitä kaikkia! ,)